If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И какъв е пълният пакет на екстрите ,колега ?? Всичките GTV-та си имат еднакви екстри. Освен ,че някои имат шибедах ,аз други допълнителни екстри незнам
3+ литровите имат и електрически регулируеми седалки.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
И един съвет от мен:-Ако искаш да си щастлив,да не ти побелеят косите по-бързо от необходимото,да се радваш,че имаш хубава кола...Потърси нещо другооооо,НЕ КУПУВАЙ НИКОГА ТАКАВА МАРКА АВТОМОБИЛ...както казват от завода:–Незнаем какво и има,преди да излезне от тук всичко и работеше
момко, а'ндей ва, пази си съветите за себе си, че само като ти погледне човек аватара и е достатъчно да те намрази!...
и попрегледай правилата на форума - т. 1.1 и т. 1.5
Last edited by mayhem; d.m.y г., 09:05.
Основание: допълване
Колега, каквато и катраница да се окаже колата която искаш да закупиш ако не може да се оправи с пари се реставрира с доста пари но пък нема такъв кеф като гтв-то...
Успех и дано е читава колицата!
Айде и аз да се включа пак. 3-литровия мотор е много добър но е морално остаряла технология. Безспорно по-добрия избор е 3,2 мотора известен като "арезе". разликата е 240 кс. срещо 220 кс. в полза на арезето. Разликата в двигателите на 2-литровите мотори е 5 коня - нищо съществено, но има някои приятни нововъведения и подобрения. Мен лично стария дизайн ан таблото ми харесва повече, но това е лично мнение. Иначе всички казахме едно - задължително караш в сервиз на диагностика. Пак ти препоръзвам да си купиш 2.0 ТС на не 1.8 защото малкия мотор с нищо не е по-добър от големия, а харча е еднакъв.
Тея не са ли само при последният фейслифт ? Aз тях не ги броя ,щото не са ми в ценовият клас все още
П.П. Сега видях една с калобрани. Яката екстра
Аз имам бая екстри,които ти може да нямаш
Различните фази имат различна решетка,различен кожен салон(на твоя май не пише момо),на места не е кожен дори(при много от 1.,таблото е различно,има гтв с 1 еърбег само,моя двигател е 155 коня,твоя 150,има и такъв който е 164 коня,нищо,че и 3-те са 2000 кубика,имам чип запалване(една малка гъзарийка против кражба).Сега разбра ли фул екстри какво означава?Не искам да се заяждам просто има разлики,да не забравяме и вентилираните спирачки при по новите фази
...Капризна кола е ГТВ-то...Въпроса е да попадне в добри ръце...Лошото е че напоследък много псевдо "наричащи себе си Алфисти" се навъдиха и приказват глупости...
Колкото до разхода и скъпата подръжка,вече съм се примирил(все пак не ми е първата Алфа),АМА КЕФА ЦЕНА НЯМА
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16v 120 hp 99г.
Una bella macchina!
Alfa Romeo 156 1.8 TS 146hp 98г.
Furiosa
Аз имам бая екстри,които ти може да нямаш
Различните фази имат различна решетка,различен кожен салон(на твоя май не пише момо),на места не е кожен дори(при много от 1.,таблото е различно,има гтв с 1 еърбег само,моя двигател е 155 коня,твоя 150,има и такъв който е 164 коня,нищо,че и 3-те са 2000 кубика,имам чип запалване(една малка гъзарийка против кражба).Сега разбра ли фул екстри какво означава?Не искам да се заяждам просто има разлики,да не забравяме и вентилираните спирачки при по новите фази
Практически се опитваш да ми обясниш каква е разликата във фейслифтовете на GTV ,а не какво е пълен пакет екстри ,ама то със стената не се спори. Със здраве колега
Ти от къде си сигурен колко коня ми е мотора
Относно конкретната кола-продава се от доста отдавна,сигурно вече повече от 1 година,непрекъснато й пада цената,цялата е издрана(вижда се от снимките),със стария кожен салон е,а не този на момо,най-евтиния мотор е 1.8(144к.с.),по-малък данък,за 155коня плащам 420лв(той е различен за различните населени места),за 144коня ще е много по-малък данъка,гражданската ще е по-евтина също.Не съм я гледал лично,но не бих взел тази кола,по-външния й вид личи,че е карана,не е правена и иска много пари за връщане в нормален вид-хубаво ГТВ започва от 6000лв нагоре(доказано мнение).Иначе се почват ремонтите,колегите ти написаха за какво става въпрос,но лошото е,че някои наистина са обирани от автоморгите и оправия няма. общи приказки-аз не бих си взел мотор 1.8 144 коня или 2.0 150 коня,а евентуално по-новия модел 2.0 155 коня,макар,че вече си мисля,че едно ГТВ колкото повече коне е,толкова по-яко е.Тази кола е правена за да е бърза.Не става за дрифт и подобни селении,това е бърза,яка,екзотична кола,подръжката е скъпа,иска много грижи и ако си вземеш запазена и скъпа бройка предлага лукс и комфорт.Карал съм и други спортни коли и ми е много близка до мерцедес слк200 компресор.Взимай си ГТВ от фаза 2 нагоре е моят съвет.Не взимай кола с дефекти,проблеми,леки тракания,светещи лампички,пушеци и т.н.,защото понякога нещо привидно дребно се оказва големия филм.Бях гледал ГТВ за 2200лв фаза 1 с драскотини,уж разни дреболии и т.н.,гледал съм друга фаза 1 3500лв,беше същата кочина,само,че с нова боя,пак разни проблемчета,откъм екстри много орязана.Разликите между фазите е почти минимална на външен вид-решетки,джанти,салон,табло,стъкла,конски сили в двигателя,същестуват различни междинки,но аз ти казах,взимай фул екстри според мен и ако е 2000 кубика 155 или 164 коня.Гледаш да ти харесва външно,да не се чуват разни нетипични шумове,двигатела да не трака и да не се мърда много,да не излизат черни мазни пушилки,гледаш за светещи лампи по таблото(да няма),гледаш да пали лесно,караш на диагностиката и купуваш.Пробвай амортисъорите,да няма лесно сгъване или прекалено твърдо,имай предвид,че окачването е спортно.
Това е,успех и ти стискам палци да си вземеш хубава кола.
обобщено-При избора и подръжката на ГТВ икономия няма!!!
Колега 1.8 е фаза 2 и излиза от завода с оригинален салон от плат на въпросната кола салона е сменян.
...напоследък много псевдо "наричащи себе си Алфисти"...
аз на тия им викам "алфаДЖИИ"
като екстри, освен климатика и "прозореца на покрива", има и такива без кожен салон (които са точно с 1.8 мотори) - един вид по-евтина версия са отвсякъде... надписа "момо" като екстра няма да го коментирам, както и хромираната лайсна около решетката...
"чип запалване"..? WTF..?
@MaxPayne: само това за "вентилираните спирачки" не го разбрах... искаш да кажеш, че има някой модел на който спирачките не са вентилирани ли..?
edit:
за 5-те коня повече виж какво получаваш от двигателя с пластмасовия капак:
като екстри, освен климатика и "прозореца на покрива", има и такива без кожен салон (които са точно с 1.8 мотори) - един вид по-евтина версия са отвсякъде... надписа "момо" като екстра няма да го коментирам, както и хромираната лайсна около решетката...
това за "вентилираните спирачки" не го разбрах... искаш да кажеш, че има някой модел на който спирачките не са вентилирани ли..?
И по точно моята се води ALFA ROMEO gtv 1.8 TS ниво на оборудване MEDIO което означава без кожа и със метални джанти 15 цола с тасове другото е същото като на станалите.Съответно аз съм си сменил също салона с кожен и съм сложил джанти 17 цола.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
ПП
Относно ГТВ - MaxPayne по горе е описал в общи линии как и какво трябва да се търси. аз самия преди година си търсех такава кола и не успях да си намеря, нещо което да си заслужава
надписа "момо" като екстра няма да го коментирам, както и хромираната лайсна около решетката...
"чип запалване"..? WTF..?
така, кожения салон МОМО наистина е допълнителна екстра и се доплаща за нея. Хромираната лайсна около решетката се казва скуде и е то спайдър. Просто на повечето е сменена
Comment